運動会の予行練習

運動会の予行練習

運動会の予行練習先日PTAの打ち合わせに小学校に行きましたら運動会の予行練習をしていました。
校舎の3階から見ると子供達の動きがよくわかります。いつもやさしい先生も厳しく指導していました。
本番まであとわずかで、天気の良い日になってよかったです。
当日も問題なく晴れるといいですが。
あと事前準備も晴れるとありがたいですが、あやしいですね。

“4”へのコメント(4)

  1. tlover tonet のコメント:

    I was very pleased to find this net-site.I wished to thanks to your time for this excellent learn!! I undoubtedly having fun with every little bit of it and I have you bookmarked to take a look at new stuff you weblog post.

  2. gelatin trick のコメント:

    I like what you guys are up too. Such intelligent work and reporting! Carry on the excellent works guys I have incorporated you guys to my blogroll. I think it will improve the value of my web site :).

  3. sfokcer topsde のコメント:

    I beloved as much as you will receive performed proper here. The caricature is attractive, your authored material stylish. nevertheless, you command get bought an nervousness over that you would like be turning in the following. sick for sure come more previously again as exactly the same just about a lot regularly inside of case you defend this increase.

コメントを残す

メールアドレスが公開されることはありません。 が付いている欄は必須項目です